Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
October 1, 2011
Image Size
5.7 MB
Resolution
450×300
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
648
Favourites
16 (who?)
Comments
51
Downloads
17
×
another LOL Tatel.
unofficial rhg battle, it's also my failed anim for 4 day competition.

read that warning
Add a Comment:
 
:iconfluffiii:
Fluffiii Aug 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol I love this XD
Reply
:icontarosmask2:
tarosmask2 Mar 22, 2012  Hobbyist General Artist
the Flying Book from Jombo vs Spector xD and the censore thingy
Reply
:iconyuza-g:
Yuza-G Feb 22, 2012  Hobbyist General Artist
XD
STILL SUCK MANN !
<3 <3 <3 <3

:D
Suck = buttass/badass
Reply
:iconlolingboy:
LOLingboy Mar 3, 2012  Hobbyist Filmographer
:>
Reply
:iconyuza-g:
Yuza-G Dec 31, 2011  Hobbyist General Artist
yea , got lol'ed :D

goodjob bro...
Reply
:iconlolingboy:
LOLingboy Mar 3, 2012  Hobbyist Filmographer
:D
Reply
:iconfalconinja:
falconinja Dec 19, 2011  Hobbyist General Artist
yay, originality. Something you don't really see anymore *coff coff fangirlscoff coff fanboys coff coff(not everyone)... It's so easy to make your own crap, and they use others' crap...morons...
Reply
:iconanimatorrawgreen:
AnimatorRawGreen Nov 28, 2011  Student Filmographer
how much time per work session about do you think you put in?
Reply
:iconlolingboy:
LOLingboy Nov 29, 2011  Hobbyist Filmographer
umm, idk
i forgot it
Reply
:iconarekbebek:
the effects are awesome, especially the laser thingy haha
Reply
Add a Comment: